2011. július 1., péntek

Garda Simmer Meeting 2012

A hét elején a Garda tavi Simmer disztribútori összejövetelen voltam. Klassz volt találkozni a vitorlák és deszkák tervezőivel, Kai Katchadouriannal a csapatfőnökkel és a többi disztribútorral a környező országokból (pl. Ausztria, Svájc, Szlovénia, Horvátország, Olaszország, Izrael, stb). 
Első nap délután a Hotel Piernél élőben is tesztelhettünk pár új cuccot. Az új Simmer Freestylewave 105-ös deszkát és az Icon 5.6-ost, 2XC 6.0-t, Iron 5.6-os vitorlákat magam is kipróbáltam. Elég kölcsönzős hangulatom volt, ezek az óriás svédek 32cm-es!!! trapézkötelet tettek fel, alig értem el a bumot - egyszóval a tökéletes szörfözéshez több időt kellett volna szánni a beállításokra, de nekem így is élmény volt együtt csúszni a csapattal - ezelőtt nem is szörföztem még a Gardán.
Másnap az egyes cuccokat mutatták be a parton deszkák, vitorlák, árbocok, bumok, ruhák, ebben a sorrendben. Elég sok infó egyszerre, de sok újdonságot hallhattam. Este még egy külön négyszemközti Simmer-magyar megbeszélést is tartottunk - jó hírem van a leendő magyar Simmer versenyzőknek (ha valakinek megmozgattam a fantáziáját jelentkezzen!)
Mindemellett rengeteget kajáltunk és Kai-t önmagában kihívás két, ötórás vacsorán keresztül követni. Jonas Ceballosról, Klaas Vogetről, Szardíniáról és annyit témáról beszélgettünk, hogy szinte már keverem is őket.

Hamarosan egy két fotót is linkelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vevőink küldték

Sikeres a szponzorprogram, azaz már el sem kell mennem snowboardozni, és nem kell a Raven pr fotóira támaszkodnom, ha jobbnál jobb képeket s...