2018. május 13., vasárnap

Hydrofoil

Tavaly őszre érkezett meg a Mantafoils hydrofoil szkegem, amit félve tettem először a deszkámba. Azóta többször mentem már vele és a tegnapi, a hatodik alkalom hozta az áttörést. Eddig nagyon kellett koncentrálni, és nagyon fárasztónak tűnt az egész. Vasárnap viszont egyenletes keleti szél volt Fonyódon, kis fodrokkal, ideális volt szlalom cuccra és HYDROFOILra. 8nm és szlalom deszka is mehetett volna, de én 6.3-mal és foil-lal mentem. A tapasztalat? Hamarabb megsiklottam a kisebb vitorlával mint Szabi a 8nm-rel. Érdekes módon, amikor viszont ő is rendesen siklott, akkor én lassabb voltam. Persze ez annak köszönhető, hogy még nem tudom a vitorlát ideálisan tartani. Viszont a deszka magasságszabályzása már nagyon megy, több száz métert is tudok magasan menni, és lényegében végig siklom, csak néha érintem a vízfelszínt. Érdekes, süvít, huhog, a vitorla kicsit prelleg, alig kell a trapézra terhelni. Szerencsére a víz olyan mély hogy partig lehet csúszni, nem akadok fenn, pedig 92cm a mast! Legközelebb rámegyek a jibe-re :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vevőink küldték

Sikeres a szponzorprogram, azaz már el sem kell mennem snowboardozni, és nem kell a Raven pr fotóira támaszkodnom, ha jobbnál jobb képeket s...