2017. július 3., hétfő

Elképesztő június

Őrület, hogy milyen szeles júniusunk volt. A hétvégék szinte mindig szelesek, de hétköznap délután is többször jutottam vízre. És nem ám csak szlalomcuccal, hanem 5.3 + wave deszka kellett gyakran.
Pl. most vasárnap, amikoris a semmiből jött a szél, és csak a legoptimistábbak számítottak rá. Először 6.3, mert nem akartam hinni a szememnek, de 2 óra elteltével már a helyi nehézsrácok is 5.3-mal csúsztak, így én is átszereltem. Ettől kezdve lett igazi örömszörfözés a nap, könnyedén ment minden.
Előző hétvégén meg 2 napos szelünk volt, amit Fenyvesen húztunk be, végig 5.3-mal, váltogatott deszkamérettel.
Azelőtti hétvégén, meg olyan vihart kaptunk késődélután, hogy 5.3-mal sem bírtam vele (mivel nem jelezték előre kisebb nem volt nálam). 
Hétköznap meg Gárdony működik, ugyan itt volt amit lekéstem, és volt amit kihagytam, de itt is volt hogy 4.5-et!!! kellett szerelni.

Szóval lassan eljön az az idő, hogy akkor szörfözünk amikor akarunk és nem amikor fúj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vevőink küldték

Sikeres a szponzorprogram, azaz már el sem kell mennem snowboardozni, és nem kell a Raven pr fotóira támaszkodnom, ha jobbnál jobb képeket s...