2015. november 4., szerda

Málta

Elég pörgős lett az október, így nem volt időm papírra vetni az új élményeket az utolsó idei szörftúráról- nyaralásról. Most viszont sikerült, ez meg túl hosszú lett, el is küldtem az Aqua magazinnak, remélem bekerül a következő magazinba.
Egy rövid kivonatot adnék csak belőle most, itt.

Röviden Málta, szép, meleg, könnyen elérhető, szinte tökéletes célpont, szeptember végén már nem voltak sokan, a víz 25 fok, a levegő még több. Itt nincs szörfkölcsönző, center - így látva a szélelőrejelzést - inkább vittem sajátot (kösz W*****r). Jól tettem, mert 4-5 napig mint az állat fújt a szél. Ebből viszonylag keveset használtam ki, hiszen most nem ez volt a fő, hanem a nyaralás, városnézés. A gond, hogy szeptember végéig a strandok bójákkal vannak lezárva, így a legjobb helyeken nem szabad bemenni, az egyéb helyeken meg rettentő nehéz a vízbejutás szörffel, mert minden tiszta szikla és kő. Emiatt Armier Bay-ben csúsztam először, majd Ghallis Rocks-nál. Még szerencse, hogy hétvégén mentünk, mert így rajtam kívül is volt 2-3 sporttárs, hétköznap senki sem volt ezeken a spotokon.
Ezúton is kösz a helyi infókért Takácsy Balázsnak (a lokál-magyar wind-surf-kite ridernek)!
Kérdezzetek bátran, bejártuk az egész szigetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vevőink küldték

Sikeres a szponzorprogram, azaz már el sem kell mennem snowboardozni, és nem kell a Raven pr fotóira támaszkodnom, ha jobbnál jobb képeket s...