2011. március 30., szerda

Szezonkezdés - GUN Torro

Sajnos elég fázós vagyok, így csak most hétvégén nyitottam meg a szezont. Gárdony volt a cél, bejött!, a víz 10C, cipő, kesztyű és csuklya nélkül is vállalható volt, a nap is sütött, főleg az elején. 
(Azt, hogy a derekam mitől készült ki másnapra, még most sem értem.)
Az új 6.3-as GUN Torro-t avattam fel, ami ég és föld a Simmer 2XC-hez képest. Lassabb, kevésbe stabil ez biztos, de sokkal nagyobb élvezet ezzel szörfözni, könnyed vele minden mozdulat a wasserstarttól a fordulókig. 
A trapézköteleket hátrébb kellett tenni ez fura volt eleinte, és nem kell annyira magamra húzni. Ráadásul szerintem hullámok között lesz igazából elemében.

Úgy tűnik mégis Szardíniára megyünk ismét, ott már 15 fok a víz, míg Limnoson csak 13. Villasimius és Chia a két spot amit nagyon várok már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vevőink küldték

Sikeres a szponzorprogram, azaz már el sem kell mennem snowboardozni, és nem kell a Raven pr fotóira támaszkodnom, ha jobbnál jobb képeket s...