2010. január 1., péntek

Boldog új év

Mindenkinek boldog új évet! Egyúttal a 2010-es modellpalettánk január 1-től már majdnem teljes - felraktam a Goya és Quatro deszka választékot (a Quatro Quad még hiányzik, de stay tuned!). Nem akartam a hivatalos premiert megelőzni, de az időjárás kicsit megkavart. Mennék snowboardozni, de még a közeli osztrák pályákon nincs hó. Szörfözni is mennék, de azért elég fázós vagyok. Szóval most ahelyett, hogy bármit tehetnék, ülhetek itthon és álmodozhatok a kikapcsolódásról. A jégszörföt nem is említem, amióta megvan a deszka gyakorlatilag nem sikerült pár óránál többet használni.
A melegnek köszönhetően viszont elkezdtem tervezni a tavaszi szardíniai utat. Egy biztos, idén nem Porto Pollo-n, hanem valahol az Alghero-Stintino-Porto Torres háromszögben lesz a főhadiszállás. Peter Munzlingert (lokál, vitorlatervező Point-7, ex YES Sails) és több helyit kérdeztem, szerintük La Ciacca és Platamona a tuti wave spot. Már csak az áprilisban nyitva tartó szállás a kérdés. A víz még most is 15 fok, remélem nem hűl le addig jobban.
Ez volt Stintino 2009-ben... Barátságos szuper hely, kár hogy elég hamar sünbe léptem a saját hülyeségem miatt. Azóta is verem a fejem a falba. Hibátlan nap lehetett volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vevőink küldték

Sikeres a szponzorprogram, azaz már el sem kell mennem snowboardozni, és nem kell a Raven pr fotóira támaszkodnom, ha jobbnál jobb képeket s...